Analityk Biznesowo-Systemowy

Lokalizacja

Warszawa + hybryda

Umowa

Umowa UoP / B2B

Wynagrodzenie

do uzgodnienia

Wymagania

Must have:

Ponad 3 lata doświadczenia w analizie IT,

Znajomość języka angielskiego – pracujemy na arenie międzynarodowej, więc jest to warunek konieczny (doskonałe umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej pozwalające na wyrażanie argumentów i wyjaśnianie rozwiązań szerokiej publiczności),

Znajomość języka polskiego,

Praktyczna znajomość kluczowych zadań, elementów i technik analizy biznesowej,

Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów i wywiadów z klientami, w tym sesji poświęconych odkrywaniu produktów i strategii,

Dobre zrozumienie cyklu życia produktu cyfrowego, od pomysłu do skalowania,

Doświadczenie w prowadzeniu badań rynku, analiz konkurencji i badań użytkowników w celu podejmowania decyzji dotyczących produktów,

Znajomość metodologii Lean Startup, Design Thinking lub innych metodologii innowacji,

Praktyczna znajomość projektowania UX i odpowiednich narzędzi (Figma, Axure lub podobne),

Zdolność do definiowania i śledzenia kluczowych wskaźników produktu w celu pomiaru sukcesu i weryfikacji hipotez,

Doświadczenie w prototypowaniu i walidacji MVP w celu testowania dopasowania produktu do rynku,

Praktyczna znajomość odpowiednich metodyk opracowywania wymagań dotyczących oprogramowania i procesów biznesowych (np. Agile, Scrum, BPMN, UML),

Obowiązki

Odpowiedzialność za całościowy proces analizy od początku do końca w ramach współpracy z klientami,

Analiza wymagań klientów w celu określenia słabości biznesowych, szans i dopasowania produktu do rynku,

Udzielanie klientom wskazówek dotyczących wdrażania złożonych rozwiązań informatycznych i weryfikowanie pomysłów na produkty poprzez badania i eksperymenty,

Tworzenie historii użytkowników i opracowywanie specyfikacji funkcjonalnych, zapewnienie zgodności z celami biznesowymi,

Tworzenie makiet projektowanych rozwiązań i współpraca z projektantami UX/UI w celu dopracowania koncepcji produktów,

Współpraca z zespołem i PO w celu tworzenia intuicyjnego, przyjaznego użytkownikowi oprogramowania, zapewniającego podejście oparte na danych do podejmowania decyzji,

Prowadzenie warsztatów dostosowanych do potrzeb klientów, obejmujących sesje poświęcone odkrywaniu produktów i strategii cyfrowej,

Wspieranie klientów w definiowaniu strategii i planów rozwoju produktów cyfrowych, dopasowywanie celów biznesowych do potrzeb użytkowników,

Przeprowadzanie badań rynku, analiz konkurencji i badań użytkowników w celu podejmowania decyzji dotyczących produktów,

Projektowanie i ułatwianie prototypowania oraz procesów walidacji MVP w celu testowania hipotez dotyczących produktu,

Identyfikowanie, modelowanie i optymalizacja procesów biznesowych w celu zwiększenia skalowalności i wydajności produktu,

Definiowanie i śledzenie kluczowych wskaźników produktu w celu pomiaru sukcesu i wpływu.

Co oferujemy

Opieka dedykowanego mentora

Szkolenia i warsztaty

Dostęp do biblioteki książek, webinarów i e-learningów

Spersonalizowane ścieżki rozwoju

Praca w biurze, hybrydowa lub zdalna

Elastyczne godziny pracy

Nowoczesny sprzęt

Pyszna świeżo mielona kawa

Kafeteria benefitów

Imprezy integracyjne

Program poleceń pracowniczych

Nagrody jubileuszowe

Jak do nas

dołączyć?

carier path
1

Wysyłasz do nas zgłoszenie

Zapoznajesz się z ofertami pracy i chcesz dołączyć do zespołu EO_, więc wysyłasz CV

2

Dzwonimy do Ciebie

Dzwonimy do Ciebie (rozmawiamy o Twoich umiejętnościach, doświadczeniu, potrzebach i oczekiwaniach). Opowiadamy o EO_ i odpowiadamy na pytania.

3

Spotykamy się

Czujemy obustronną chemię, więc umawiamy się rozmowę (stacjonarnie/online), na której sprawdzimy Twoje umiejętności. A Ty będziesz miał okazję nas lepiej poznać. Podejmujemy decyzję o ewentualnej współpracy.

4

Zaczynamy wspólną podróż

Gratulujemy Tobie i sobie. Jest chemia, Ty masz umiejętności, któych szukamy, a my jesteśmy pracodawcą, którego szukałeś. Witamy w EO_!