Lokalizacja
Wymagania
Must have:
Ponad 3 lata doświadczenia w analizie IT,
Znajomość języka angielskiego – pracujemy na arenie międzynarodowej, więc jest to warunek konieczny (doskonałe umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej pozwalające na wyrażanie argumentów i wyjaśnianie rozwiązań szerokiej publiczności),
Znajomość języka polskiego,
Praktyczna znajomość kluczowych zadań, elementów i technik analizy biznesowej,
Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów i wywiadów z klientami, w tym sesji poświęconych odkrywaniu produktów i strategii,
Dobre zrozumienie cyklu życia produktu cyfrowego, od pomysłu do skalowania,
Doświadczenie w prowadzeniu badań rynku, analiz konkurencji i badań użytkowników w celu podejmowania decyzji dotyczących produktów,
Znajomość metodologii Lean Startup, Design Thinking lub innych metodologii innowacji,
Praktyczna znajomość projektowania UX i odpowiednich narzędzi (Figma, Axure lub podobne),
Zdolność do definiowania i śledzenia kluczowych wskaźników produktu w celu pomiaru sukcesu i weryfikacji hipotez,
Doświadczenie w prototypowaniu i walidacji MVP w celu testowania dopasowania produktu do rynku,
Praktyczna znajomość odpowiednich metodyk opracowywania wymagań dotyczących oprogramowania i procesów biznesowych (np. Agile, Scrum, BPMN, UML),
Obowiązki
Odpowiedzialność za całościowy proces analizy od początku do końca w ramach współpracy z klientami,
Analiza wymagań klientów w celu określenia słabości biznesowych, szans i dopasowania produktu do rynku,
Udzielanie klientom wskazówek dotyczących wdrażania złożonych rozwiązań informatycznych i weryfikowanie pomysłów na produkty poprzez badania i eksperymenty,
Tworzenie historii użytkowników i opracowywanie specyfikacji funkcjonalnych, zapewnienie zgodności z celami biznesowymi,
Tworzenie makiet projektowanych rozwiązań i współpraca z projektantami UX/UI w celu dopracowania koncepcji produktów,
Współpraca z zespołem i PO w celu tworzenia intuicyjnego, przyjaznego użytkownikowi oprogramowania, zapewniającego podejście oparte na danych do podejmowania decyzji,
Prowadzenie warsztatów dostosowanych do potrzeb klientów, obejmujących sesje poświęcone odkrywaniu produktów i strategii cyfrowej,
Wspieranie klientów w definiowaniu strategii i planów rozwoju produktów cyfrowych, dopasowywanie celów biznesowych do potrzeb użytkowników,
Przeprowadzanie badań rynku, analiz konkurencji i badań użytkowników w celu podejmowania decyzji dotyczących produktów,
Projektowanie i ułatwianie prototypowania oraz procesów walidacji MVP w celu testowania hipotez dotyczących produktu,
Identyfikowanie, modelowanie i optymalizacja procesów biznesowych w celu zwiększenia skalowalności i wydajności produktu,
Definiowanie i śledzenie kluczowych wskaźników produktu w celu pomiaru sukcesu i wpływu.
Co oferujemy
Opieka dedykowanego mentora
Szkolenia i warsztaty
Dostęp do biblioteki książek, webinarów i e-learningów
Spersonalizowane ścieżki rozwoju
Praca w biurze, hybrydowa lub zdalna
Elastyczne godziny pracy
Nowoczesny sprzęt
Pyszna świeżo mielona kawa
Kafeteria benefitów
Imprezy integracyjne
Program poleceń pracowniczych
Nagrody jubileuszowe
Jak do nas
dołączyć?
Wysyłasz do nas zgłoszenie
Zapoznajesz się z ofertami pracy i chcesz dołączyć do zespołu EO_, więc wysyłasz CV
Dzwonimy do Ciebie
Dzwonimy do Ciebie (rozmawiamy o Twoich umiejętnościach, doświadczeniu, potrzebach i oczekiwaniach). Opowiadamy o EO_ i odpowiadamy na pytania.
Spotykamy się
Czujemy obustronną chemię, więc umawiamy się rozmowę (stacjonarnie/online), na której sprawdzimy Twoje umiejętności. A Ty będziesz miał okazję nas lepiej poznać. Podejmujemy decyzję o ewentualnej współpracy.
Zaczynamy wspólną podróż
Gratulujemy Tobie i sobie. Jest chemia, Ty masz umiejętności, któych szukamy, a my jesteśmy pracodawcą, którego szukałeś. Witamy w EO_!