Utrzymanie systemów

Oferujemy utrzymanie systemów i usług przez dedykowane zespoły wsparcia w oparciu o ITIL. Obsługujemy zgłoszenia incydentów jako druga i trzecia linia wsparcia. Monitorujemy systemy i wykrywamy potencjalne awarie.

Zapewniamy możliwość realizacji dalszego rozwoju systemów oraz oferujemy sugestie usprawnień.

Utrzymanie systemów

Usługi utrzymania z ustalonym SLA, zarządzane zgodnie z najlepszymi praktykami.

priority_high

Zarządzanie incydentami

call_made

Usprawnienia systemów

network_check

Monitoring systemów

build

Druga i trzecia linia wsparcia

portrait

Pojedynczy punkt kontaktu

settings

Eksploatacja systemów

Utrzymanie infrastruktury

Hosting oraz kompleksowa opieka nad systemami od warstwy sprzętu aż do końcowych usług, w oparciu o ustalone SLA.

storage

Hosting i kolokacja

layers

Wirtualizacja

network_check

Monitoring

tune

Administracja infrastrukturą

settings_input_hdmi

Zarządzanie sieciami

update

Wysoka dostępność

 

Przejęcie utrzymania istniejących systemów

Dostarczymy utrzymanie do istniejących systemów i pomożemy w przekazaniu kompletu usług przez aktualnego dostawcę wskazując możliwe usprawnienia zgodne z najlepszymi praktykami.

healing

Przejęcie istniejących systemów do utrzymania

Obejmujemy utrzymaniem istniejące systemy.

 

playlist_add_check

Audyty kodu i dokumentacji

Podczas przejmowania systemów oferujemy usługi audytu kodu, dokumentacji, analizę bezpieczeństwa i wydajności.

 

call_split

Zmiana technologii

W ramach przejęcia systemów do utrzymania oferujemy uspójnienie architektury i technologii oraz możliwość aktualizacji komponentów Systemu.

 

13

Lat dostarczania usług utrzymania

 

99,89%

Średnia dostępność systemów

980

Usprawnień rocznie.

99%

Średni poziom spełnienia SLA

123

Usług objętych utrzymaniem

433

Serwerów wirtualnych objętych administracją