Postaw na doświadczony, ogólnopolski zespół serwisowy EO.
Zobacz jak pracujemy
Realizacja usługi serwisowej jest monitorowana na każdym etapie przez dedykowanego opiekuna, który dba o jej sprawny i skuteczny przebieg. Działamy w oparciu o nasz unikalny system serwisowy (ITSM – EON)
zgłoszenia do
realizacji
Nasz dedykowany zespół w Biurze Obsługi Klienta przyjmie Twoje zgłoszenie poprzez: telefon, e-mail, portal serwisowy, zintegrowany z Twoim środowiskiem system serwisowy.
zgłoszenie
Nasi specjaliści przeprowadzą wywiad techniczny z użytkownikiem sprzętu i zweryfikują możliwości zdalnego rozwiązania problemu bądź przekierują do realizacji serwisu wyjazdowego.
dyspozycje i
uruchamiamy
logistykę części
Powiadamiamy inżynierów o naprawie i zamawiamy oraz wysyłamy części niezbędne do realizacji usługi.
Serwisant przyjeżdża w miejsce użytkowania sprzętu i realizuje naprawę. Jeśli istnieje taka potrzeba, sprzęt jest zabierany do serwisu i przywożony po naprawie.
Nasze kompetencje
Wszystkie usługi realizujemy w oparciu o ogólnopolski, doświadczony zespół. Nasze kompetencje zostały docenione przez wielu producentów. Zapoznaj się z naszymi autoryzacjami i certyfikatami.
Wykonujemy naprawy gwarancyjne, pogwarancyjne, modernizacje i rozbudowy sprzętu:
komputery, laptopy i monitory biznesowe z serii Think
biznesowe urządzenia drukujące
urządzenia drukujące
urządzenia drukujące i skanery
biznesowe urządzenia drukujące
monitory biznesowe, ekrany wielkoformatowe, telewizja hotelowa, monitory interaktywne i edukacyjne