Serwis gwarancyjny sprzętu IT

eo Networks S.A. posiada status Autoryzowanego Partnera Serwisowego uprawniający do napraw gwarancyjnych urządzeń w imieniu producentów sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących.

Naprawy gwarancyjne wykonywane są zarówno w Centrum Serwisowym (carry in) jak i na miejscu u Klienta (on site). Sposób realizacji naprawy jest uzależniony od warunków, które oferują producenci nabywcom sprzętu.

Centrum Serwisowe eo Networks S.A. uzyskało pozytywną ocenę w trakcie Audytu Certyfikującego System Zarządzania Jakością na zgodność z normą ISO 9001:2015 w zakresie: „Świadczenia usług instalacyjnych, serwisowych i konserwacyjnych sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych. Wdrażanie, realizacja i zarządzanie usługami IT"

Posiadamy statusy:

  • Autoryzowany Partner Serwisowy Brother w zakresie napraw gwarancyjnych i wsparcia technicznego urządzeń biurowych.
  • Integrator systemu zarządzania kosztem druku B-GUARD.
  • Autoryzowany Partner Serwisowy Xerox w zakresie napraw gwarancyjnych i wsparcia technicznego urządzeń biurowych.
  • Bussines Service Partner Xerox w zakresie napraw oraz wsparcia technicznego Urządzeń Office.
  • Autoryzowany Partner Serwisowy Samsung w zakresie napraw gwarancyjnych urządzeń drukujących i skanerów.
  • Autoryzowany Partner Serwisowy Lenovo w zakresie napraw gwarancyjnych produktów serii Think. Pogwarancyjne naprawy produktów serii Idea.

Serwis pogwarancyjny większości producentów sprzętu drukująco-kopiującego (Xerox, Samsung, Brother, HP, Lexmark, Kyocera, Konica-Minolta, OKI, Tektronix) oraz sprzętu komputerowego (Lenovo, DELL, HP, Samsung, Asus, Acer).

Jeśli chcesz skorzystać z naszych usług napisz do nas serwis@eo.pl