Wyzwanie
XEROX, jeden z największych na świecie dostawców urządzeń drukujących i usług outsourcingu druku, stanął przed wyzwaniem usprawnienia swoich procesów serwisowych, dedykowanych dla największych Klientów korporacyjnych i biznesowych.
W 2018 roku Xerox nawiązał współpracę z eo Networks z intencją wprowadzenia tych usprawnień. Z czym przyszło nam się zmierzyć? Celem projektu było doprowadzenie do standaryzacji procesów serwisowych, konsolidacja sieci serwisowej i uniknięcie rotacji wykwalifikowanej kadry serwisowej.
Parametry projektu
Klient:
Xerox Sp. z o.o.
Branża:
Zarządzanie usługami druku
Kraje:
Rozwiązanie
Nasze działania w obrębie standaryzacji usług serwisowych doprowadziło do wdrożenia rozwiązań takich jak: procedury prekwalifikacji, obsługa magazynowa i logistyczna na potrzeby obsługi ogólnopolskiej sieci serwisowej.