Telefonica O2
Portal i aplikacja mobilna do zarządzania taryfami i
usługami mobilnymi Klienta.
![](https://eo.pl/wp-content/uploads/2023/06/Group-3071-min.jpg)
Wyzwanie
Pamiętacie te czasy, kiedy po zmianę taryfy czy informacje o koncie trzeba było udać się do punktu obsługi klienta, bądź dodzwonić się na infolinię, ponosząc przy tym niemałe koszty połączenia? My pamiętamy. Pamiętamy też całą pracę jaką włożyliśmy w zmianę tego stanu rzeczy.
Wraz z Telefonica Germany GmbH & Co OHG – bardziej znanym jako O2– zmieniliśmy podejście do obsługi usług szerokopasmowych i komórkowych takich jak pakiety minutowe i pakiety danych. Wyzwaniem, przed którym stanęliśmy było stworzenie systemu, który umożliwiłby natychmiastowy dostęp do taryf oraz usług mobilnych, z każdego miejsca na świecie, bez potrzeby korzystania z infolinii lub odwiedzania punktów stacjonarnych. Ponadto, rozwiązanie to miało być na tyle elastyczne, by mogło być szybko wdrażane u różnych klientów w konfiguracjach dostosowanych do ich potrzeb.
Parametry projektu
- Analiza i development produktu
- Integracja z CRM i billing system
- Testing automation
- CI/CD
- Rozwój produktu
- Scrum
- Aplikacja Android
- Aplikacja iOS
Rozwiązanie
Stworzyliśmy portal i aplikację mobilną, z których korzysta ponad 50 tysięcy użytkowników.
Umożliwiają one wybór taryf i ich personalizację, wgląd w statystyki połączeń telefonicznych, sms/mms, zużycie danych mobilnych oraz koszty posiadanych planów taryfowych. Rozwiązanie to daje użytkownikowi możliwość dokonywania zmian w bieżących usługach oraz danych osobowych, pobierania dokumentów (np. faktur) oraz doładowywania kont.
Rozwiązanie to wdrożyliśmy również w spersonalizowanych konfiguracjach u innych klientów O2: Saturn, Kaufland, Türk Telekom, Kabel Deutschland.
Technologie
Java
Spring Framework
AngularJS
Oracle
Cordova
Rezultat
Interfejs mobilny
![telefonica-mobile-1](https://eo.pl/wp-content/uploads/2022/08/telefonica-mobile-1.png)
![telefonica-mobile-2](https://eo.pl/wp-content/uploads/2022/08/telefonica-mobile-2.png)
![telefonica-mobile-5](https://eo.pl/wp-content/uploads/2022/08/telefonica-mobile-5.png)
![telefonica-mobile-4](https://eo.pl/wp-content/uploads/2022/08/telefonica-mobile-4.png)
![telefonica-mobile-3](https://eo.pl/wp-content/uploads/2022/08/telefonica-mobile-3.png)
![telefonica-mobile-5](https://eo.pl/wp-content/uploads/2022/08/telefonica-mobile-5.png)
Desktop
![Group 2076-min](https://eo.pl/wp-content/uploads/2022/08/Group-2076-min.jpg)
![Group 2078-min](https://eo.pl/wp-content/uploads/2022/08/Group-2078-min.jpg)
![Group 2082-min](https://eo.pl/wp-content/uploads/2022/08/Group-2082-min.jpg)
![Group 2079-min](https://eo.pl/wp-content/uploads/2022/08/Group-2079-min.jpg)
![Group 2083-min](https://eo.pl/wp-content/uploads/2022/08/Group-2083-min.jpg)
![Group 2081-min](https://eo.pl/wp-content/uploads/2022/08/Group-2081-min.jpg)
![Group 2091-min](https://eo.pl/wp-content/uploads/2022/08/Group-2091-min.jpg)
![Group 2094-min](https://eo.pl/wp-content/uploads/2022/08/Group-2094-min.jpg)