Telefonica O2

Portal i aplikacja mobilna do zarządzania taryfami i
usługami mobilnymi Klienta.

Wyzwanie

Pamiętacie te czasy, kiedy po zmianę taryfy czy informacje o koncie trzeba było udać się do punktu obsługi klienta, bądź dodzwonić się na infolinię, ponosząc przy tym niemałe koszty połączenia? My pamiętamy. Pamiętamy też całą pracę jaką włożyliśmy w zmianę tego stanu rzeczy.

Wraz z Telefonica Germany GmbH & Co OHG – bardziej znanym jako O2– zmieniliśmy podejście do obsługi usług szerokopasmowych i komórkowych takich jak pakiety minutowe i pakiety danych. Wyzwaniem, przed którym stanęliśmy było stworzenie systemu, który umożliwiłby natychmiastowy dostęp do taryf oraz usług mobilnych, z każdego miejsca na świecie, bez potrzeby korzystania z infolinii lub odwiedzania punktów stacjonarnych. Ponadto, rozwiązanie to miało być na tyle elastyczne, by mogło być szybko wdrażane u różnych klientów w konfiguracjach dostosowanych do ich potrzeb.

Parametry projektu

Klient:
Telefonica Germany GmbH & Co OHG – O2
Branża:
Telekomunikacja
Zakres:

  • Analiza i development produktu
  • Integracja z CRM i billing system
  • Testing automation
  • CI/CD
  • Rozwój produktu
  • Scrum
  • Aplikacja Android
  • Aplikacja iOS

Kraje:

Rozwiązanie

Stworzyliśmy portal i aplikację mobilną, z których korzysta ponad 50 tysięcy użytkowników.

Umożliwiają one wybór taryf i ich personalizację, wgląd w statystyki połączeń telefonicznych, sms/mms, zużycie danych mobilnych oraz koszty posiadanych planów taryfowych. Rozwiązanie to daje użytkownikowi możliwość dokonywania zmian w bieżących usługach oraz danych osobowych, pobierania dokumentów (np. faktur) oraz doładowywania kont.​

Rozwiązanie to wdrożyliśmy również w spersonalizowanych konfiguracjach u innych klientów O2: Saturn, Kaufland, Türk Telekom, Kabel Deutschland.

Technologie

Java
Spring Framework
AngularJS
Oracle
Cordova

Rezultat

Interfejs mobilny

Desktop

Opinia klienta EO