Wyzwanie
Samsung Electronics Polska, jedno z największych na świecie przedsiębiorstw branży elektronicznej, połączyło siły z eo Networks, aby usprawnić swoje procesy serwisowe.
Klientowi zależało na wzmocnieniu wizerunku marki premium w zakresie świadczenia wysokiej jakości serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Czynnikiem wymagającym poprawy była optymalizacja procesu realizacji działań serwisowych. Trudności przysparzały brak informacji o etapie realizacji naprawy oraz rozrzucenie informacji po różnych systemach, co w efekcie utrudniało kontrolę nad realizacją usługi serwisowej. Wszystkie usprawnienia miały doprowadzić do poprawy jakości usług oraz konsolidacji sieci serwisowej.
Parametry projektu
Rozwiązanie
Eo Networks zaprojektowało i wdrożyło rozwiązanie obejmujące pełną obsługę serwisową, od przyjęcia i prekwalifikacji zgłoszenia, po realizację i raportowanie. Klient otrzymał kompletny proces obsługi serwisowej wraz z procesami magazynowymi i logistycznymi.