Portal dla konsumenta i klienta biznesowego do
wykonywania zwrotów przesyłek

Wyzwanie
Dodatkowo nadawca nie wiedział, kiedy produkt do niego wróci i ile będzie go kosztował zwrot. Wisienką na torcie wyzwań było dostosowanie rozwiązania do wymagań różnych krajów.
Parametry projektu
- Warsztaty
- Badania UX
- RWD
- Web development
- Integracja API
Rozwiązanie
Stworzyliśmy portal Return My Parcel (desktop i mobile), umożliwiający zwrot przesyłek.
Użytkownik może w nim łatwo nadać paczkę w wybranym punkcie zwrotów lub zamówić kuriera, który odbierze ją w konkretnym dniu i pod wskazanym adresem. Portal udostępnia klientom biznesowym szeroki wachlarz narzędzi do personalizacji wyglądu według wymogów wizerunku ich marki, tak by był postrzegany jako integralna część sklepu.
Rezultat
Responsywny interfejs
Rozpoczęcie zwrotu


Wybór sposobu nadania przesyłki


Wybór punktu nadania


Lokalizacja


Potwierdzenie nadania zwrotu


Technologie
Java
Java script
Bootstrap
Kubernetes
Spring Framework
Postgres

