Lokalizacja
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Papier
Umowa o pracę
Wymagania
Must have:
Doświadczenie w obsłudze Klienta
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, dokładność, szybkie uczenie się
Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi oraz pracą pod presją czasu
Dobra organizacja czasu pracy
Bardzo dobra obsługa komputera w tym pakietu Office
Znajomość podstaw rachunkowości
Zaangażowanie w powierzone zadania i odpowiedzialność za ich realizację
Obowiązki
Rejestracja i obsługa zgłoszeń Klientów
Obsługa telefoniczna i e-mailowa Klientów oraz partnerów biznesowych
Pomoc w bieżących zadaniach działu
Aktywna współpraca z innymi działami firmy w celu rozwiązywania problemów Klientów
Koordynacja zgłoszeń Techników
Wykonywanie wycen ofert dotyczących produktów i usług
Obsługa Klienta w recepcji serwisu
Wystawianie faktur sprzedaży
Benefity
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat
Pracę w pozytywnie ukierunkowanym zespole
Stabilne warunki zatrudnienia
Swobodną atmosferę
Miejsce pracy w Warszawie na Pradze Północ
Dofinansowanie do karty Multisport
Jak do nas
dołączyć?
Wysyłasz do nas zgłoszenie
Zapoznajesz się z ofertami pracy i chcesz dołączyć do zespołu EO_, więc wysyłasz CV
Dzwonimy do Ciebie
Dzwonimy do Ciebie (rozmawiamy o Twoich umiejętnościach, doświadczeniu, potrzebach i oczekiwaniach). Opowiadamy o EO_ i odpowiadamy na pytania.
Spotykamy się
Czujemy obustronną chemię, więc umawiamy się na rozmowę (stacjonarnie/online), na której sprawdzimy Twoje umiejętności. A Ty będziesz miał okazję nas lepiej poznać. Podejmujemy decyzję o ewentualnej współpracy.
Zaczynamy wspólną podróż
Gratulujemy Tobie i sobie. Jest chemia, Ty masz umiejętności, któych szukamy, a my jesteśmy pracodawcą, którego szukałeś. Witamy w EO_!