Lokalizacja
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Papier
Umowa o pracę
Wymagania
Must have:
Doświadczenie w obsłudze Klienta,
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, dokładność, szybkie uczenie się,
Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi oraz pracą pod presją czasu,
Dobra organizacja czasu pracy.
Bardzo dobra obsługa komputera w tym pakietu Office,
Znajomość podstaw rachunkowości,
Zaangażowanie w powierzone zadania i odpowiedzialność za ich realizację,
Obowiązki
Rejestracja i obsługa zgłoszeń Klientów,
Obsługa telefoniczna i e-mailowa Klientów oraz partnerów biznesowych,
Pomoc w bieżących zadaniach działu,
Aktywna współpraca z innymi działami firmy w celu rozwiązywania problemów Klientów,
Koordynacja zgłoszeń Techników,
Wykonywanie wycen ofert dotyczących produktów i usług,
Obsługa Klienta w recepcji serwisu,
Wystawianie faktur sprzedaży.
Benefity
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat
Pracę w pozytywnie ukierunkowanym zespole
Stabilne warunki zatrudnienia
Swobodną atmosferę
Miejsce pracy w Warszawie na Pradze Północ
Dofinansowanie do karty Multisport
Jak do nas
dołączyć?
Wysyłasz do nas zgłoszenie
Zapoznajesz się z ofertami pracy i chcesz dołączyć do zespołu EO_, więc wysyłasz CV
Dzwonimy do Ciebie
Dzwonimy do Ciebie (rozmawiamy o Twoich umiejętnościach, doświadczeniu, potrzebach i oczekiwaniach). Opowiadamy o EO_ i odpowiadamy na pytania.
Spotykamy się
Czujemy obustronną chemię, więc umawiamy się rozmowę (stacjonarnie/online), na której sprawdzimy Twoje umiejętności. A Ty będziesz miał okazję nas lepiej poznać. Podejmujemy decyzję o ewentualnej współpracy.
Zaczynamy wspólną podróż
Gratulujemy Tobie i sobie. Jest chemia, Ty masz umiejętności, któych szukamy, a my jesteśmy pracodawcą, którego szukałeś. Witamy w EO_!