Lokalizacja
Mobilny Specjalista Wsparcia Technicznego
Umowa
Umowa o pracę
Wynagrodzenie
do uzgodnienia
Wymagania
Must have:
Podstawowa wiedza z zakresu sprzętu komputerowego takiego jak;. PC, drukarki laserowe, urządzenia fiskalne, wagi, skanery
Podstawy sieci, znajomość aktywnych elementów sieci
Mile widziana umiejętność obsługi i serwisowania urządzeń związanych z alarmami, systemami CCTV, ppoż
Dyspozycyjność do pracy zmianowej i weekendowej, komunikatywność
Minimum średnie wykształcenie techniczne, informatyczne lub elektroniczne
Umiejętność czytania dokumentacji technicznej, obsługa komputera – pakiet MS Office
Umiejętność instalacji, podłączania do sieci komputerowych, wymiany i podstawowe naprawy serwisowe
Obsługa narzędzi do prac serwisowych i instalacyjnych
Podstawowa znajomość języka angielskiego
Zdolność samodzielnego rozwiązywania problemów
Prawo jazdy kat. B
Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata
Obowiązki
Diagnozowanie i usuwanie awarii oraz usterek, wykonywanie drobnych napraw w obiektach handlowych u Klientów firmy
Wykonywanie przeglądów urządzeń i instalacji
Instalacje i standaryzacje urządzeń
Sporządzenie dokumentacji z realizacji zadania serwisowego
Realizacja zadań w obszarze województwa macierzystego oraz sąsiadujących województw
Podnoszenie kwalifikacji zawodowych
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Bieżąca obsługa techniczna, utrzymanie w prawidłowym stanie infrastruktury obiektu Klienta
Obsługa systemów alarmowych, monitorujących, ppoż.
Terminowa realizacja zgłoszeń serwisowych
Raportowanie wykonanych zleceń w systemie
Współpraca z Kierownikami Projektów nadzorującymi poszczególne procesy serwisowe
Dbałość o wysoką jakość obsługi klienta zgodną ze standardami firmy
Benefity
Opieka dedykowanego mentora
Szkolenia i warsztaty
Dostęp do biblioteki książek, webinarów i e-learningów
Spersonalizowane ścieżki rozwoju
Nowoczesny sprzęt
Kafeteria benefitów
Program poleceń pracowniczych
Pyszna świeżo zmielona kawa
Imprezy integracyjne
Jak do nas
dołączyć?
Wysyłasz do nas zgłoszenie
Zapoznajesz się z ofertami pracy i chcesz dołączyć do zespołu EO_, więc wysyłasz CV
Dzwonimy do Ciebie
Dzwonimy do Ciebie (rozmawiamy o Twoich umiejętnościach, doświadczeniu, potrzebach i oczekiwaniach). Opowiadamy o EO_ i odpowiadamy na pytania.
Spotykamy się
Czujemy obustronną chemię, więc umawiamy się na rozmowę (stacjonarnie/online), na której sprawdzimy Twoje umiejętności. A Ty będziesz miał okazję nas lepiej poznać. Podejmujemy decyzję o ewentualnej współpracy.
Zaczynamy wspólną podróż
Gratulujemy Tobie i sobie. Jest chemia, Ty masz umiejętności, któych szukamy, a my jesteśmy pracodawcą, którego szukałeś. Witamy w EO_!