Lokalizacja
Młodszy koordynator ds. zgłoszeń i obsługi klienta
Umowa
Umowa o pracę
Wynagrodzenie
do uzgodnienia
Wymagania
Must have:
Doświadczenie w obsłudze Klienta
Bardzo dobra obsługa komputera w tym pakietu Office
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, dokładność, szybkie uczenie się
Znajomość podstaw rachunkowości
Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi oraz pracą pod presją czasu
Zaangażowanie w powierzone zadania i odpowiedzialność za ich realizację
Dobra organizacja czasu pracy
Obowiązki
Rejestracja i obsługa zgłoszeń klientów
Obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów oraz partnerów biznesowych
Pomoc w bieżących zadaniach działu
Aktywna współpraca z innymi działami firmy w celu rozwiązywania problemów klientów
Koordynacja zgłoszeń Techników
Wykonywanie wycen ofert dotyczących produktów i usług
Obsługa klienta w recepcji serwisu
Wystawianie faktur sprzedaży
Benefity
Opieka dedykowanego mentora
Szkolenia i warsztaty
Dostęp do biblioteki książek, webinarów i e-learningów
Spersonalizowane ścieżki rozwoju
Pyszna świeżo mielona kawa
Nowoczesny sprzęt
Program poleceń pracowniczych
Kafeteria benefitów
Nagrody jubileuszowe
Imprezy integracyjne
Jak do nas
dołączyć?
Wysyłasz do nas zgłoszenie
Zapoznajesz się z ofertami pracy i chcesz dołączyć do zespołu EO_, więc wysyłasz CV
Dzwonimy do Ciebie
Dzwonimy do Ciebie (rozmawiamy o Twoich umiejętnościach, doświadczeniu, potrzebach i oczekiwaniach). Opowiadamy o EO_ i odpowiadamy na pytania.
Spotykamy się
Czujemy obustronną chemię, więc umawiamy się rozmowę (stacjonarnie/online), na której sprawdzimy Twoje umiejętności. A Ty będziesz miał okazję nas lepiej poznać. Podejmujemy decyzję o ewentualnej współpracy.
Zaczynamy wspólną podróż
Gratulujemy Tobie i sobie. Jest chemia, Ty masz umiejętności, któych szukamy, a my jesteśmy pracodawcą, którego szukałeś. Witamy w EO_!