Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Lokalizacja

Warszawa / praca stacjonarna

Papier

Umowa o pracę

Wymagania

Must have:

Doświadczenie w obsłudze Klienta

Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, dokładność, szybkie uczenie się

Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi oraz pracą pod presją czasu

Dobra organizacja czasu pracy

Bardzo dobra obsługa komputera w tym pakietu Office

Znajomość podstaw rachunkowości

Zaangażowanie w powierzone zadania i odpowiedzialność za ich realizację

Obowiązki

Rejestracja i obsługa zgłoszeń Klientów

Obsługa telefoniczna i e-mailowa Klientów oraz partnerów biznesowych

Pomoc w bieżących zadaniach działu

Aktywna współpraca z innymi działami firmy w celu rozwiązywania problemów Klientów

Koordynacja zgłoszeń Techników

Wykonywanie wycen ofert dotyczących produktów i usług

Obsługa Klienta w recepcji serwisu

Wystawianie faktur sprzedaży

Benefity

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat

Pracę w pozytywnie ukierunkowanym zespole

Stabilne warunki zatrudnienia

Swobodną atmosferę

Miejsce pracy w Warszawie na Pradze Północ

Dofinansowanie do karty Multisport

Jak do nas

dołączyć?

carier path
1

Wysyłasz do nas zgłoszenie

Zapoznajesz się z ofertami pracy i chcesz dołączyć do zespołu EO_, więc wysyłasz CV

2

Dzwonimy do Ciebie

Dzwonimy do Ciebie (rozmawiamy o Twoich umiejętnościach, doświadczeniu, potrzebach i oczekiwaniach). Opowiadamy o EO_ i odpowiadamy na pytania.

3

Spotykamy się

Czujemy obustronną chemię, więc umawiamy się na rozmowę (stacjonarnie/online), na której sprawdzimy Twoje umiejętności. A Ty będziesz miał okazję nas lepiej poznać. Podejmujemy decyzję o ewentualnej współpracy.

4

Zaczynamy wspólną podróż

Gratulujemy Tobie i sobie. Jest chemia, Ty masz umiejętności, któych szukamy, a my jesteśmy pracodawcą, którego szukałeś. Witamy w EO_!