Koordynator ds. zgłoszeń i obsługi klienta

Lokalizacja

Warszawa – praca stacjonarna

Umowa

Umowa o pracę

Wynagrodzenie

do uzgodnienia

Wymagania

Must have:

Doświadczenie w obsłudze Klienta

Bardzo dobra obsługa komputera w tym pakietu Office

Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, dokładność, szybkie uczenie się

Znajomość podstaw rachunkowości

Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi oraz pracą pod presją czasu

Zaangażowanie w powierzone zadania i odpowiedzialność za ich realizację

Dobra organizacja czasu pracy

Obowiązki

Rejestracja i obsługa zgłoszeń klientów

Obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów oraz partnerów biznesowych

Pomoc w bieżących zadaniach działu

Aktywna współpraca z innymi działami firmy w celu rozwiązywania problemów klientów

Koordynacja zgłoszeń Techników

Wykonywanie wycen ofert dotyczących produktów i usług

Obsługa klienta w recepcji serwisu

Wystawianie faktur sprzedaży

Benefity

Opieka dedykowanego mentora

Szkolenia i warsztaty

Dostęp do biblioteki książek, webinarów i e-learningów

Spersonalizowane ścieżki rozwoju

Pyszna świeżo mielona kawa

Nowoczesny sprzęt

Program poleceń pracowniczych

Kafeteria benefitów

Nagrody jubileuszowe

Imprezy integracyjne

Jak do nas

dołączyć?

carier path
1

Wysyłasz do nas zgłoszenie

Zapoznajesz się z ofertami pracy i chcesz dołączyć do zespołu EO_, więc wysyłasz CV

2

Dzwonimy do Ciebie

Dzwonimy do Ciebie (rozmawiamy o Twoich umiejętnościach, doświadczeniu, potrzebach i oczekiwaniach). Opowiadamy o EO_ i odpowiadamy na pytania.

3

Spotykamy się

Czujemy obustronną chemię, więc umawiamy się rozmowę (stacjonarnie/online), na której sprawdzimy Twoje umiejętności. A Ty będziesz miał okazję nas lepiej poznać. Podejmujemy decyzję o ewentualnej współpracy.

4

Zaczynamy wspólną podróż

Gratulujemy Tobie i sobie. Jest chemia, Ty masz umiejętności, któych szukamy, a my jesteśmy pracodawcą, którego szukałeś. Witamy w EO_!