Branża gastronomiczna wkracza w nowe fazy rozwoju, w szybkim tempie rośnie rynek zamówień jedzenia on-line, a coraz większą rolę zaczynają odgrywać platformy cyfrowe i nowoczesne technologie. Wymagania konsumentów są coraz wyższe, liczy się nie tylko smak potrawy, ale też sposób podania, wygląd na miarę instagramowego zdjęcia oraz nowoczesna forma dotarcia do klienta.  

Ekrany wielkoformatowe 

W jaki sposób wzmocnić przekaz marketingowy, aby wzbudzić zainteresowanie konsumenta? Odpowiedzią jest Digital Signagetechnologia, która umożliwia personalizację treści dostosowaną do produktu jednocześnie zaskakując i pozostając w pamięci odbiorcy na dłużej.  

Przewiduje się, że do 2023 roku wartość rynku Digital Signage osiągnie poziom 32.84 billionów dolarów. Coraz więcej branż zaczyna śmiało inwestować w rozwiązania z tego obszaru, a szczególną popularność zyskują one w branży gastronomicznej. 

To właśnie u jednego z naszych klientów z tego sektora – właściciela sieci restauracji – zastosowaliśmy to rozwiązanie. Jako autoryzowany serwis ekranów wielkoformatowych SAMSUNG rozpoczęliśmy projekt od sukcesywnej dostawy ekranów do lokali klienta. W każdej restauracji pojawiło się do 8 sztuk monitorów witrynowych o jasności od 500 do 4000 nitów, zintegrowanych z platformą do wyświetlania i zarządzania contentem  MagicINFO Samsung. 

Obraz wyraża więcej 

Jak Digital Signage wpływa na sprzedaż? Według danych statystycznych ok. 20% klientów dokonuje zakupu po zobaczeniu produktu na ekranach, a w porównaniu do papierowych odpowiedników jest 5-krotnie skuteczniejsze w przyciąganiu uwagi potencjalnego odbiorcy. 

Nasz klient już po krótkim czasie od wprowadzenia tego efektywnego rozwiązania zauważył wzrost sprzedaży. Wyświetlane w zachęcający sposób posiłki i napoje zaintrygowały konsumentów wzmagając ich apetyt. Nakłady finansowe i czasowe przeznaczane na komunikację marketingową uległy zmniejszeniu. Dział handlowy EO przeprowadził klienta przez cały proces zakupowy a następnie klient został przekazany do opieki działu serwisu. 

Digital Signage to obszar, którego potencjał wciąż nie jest w pełni wykorzystywany. Postawienie na automatyzację i interaktywność przekazu oraz wykorzystanie tu możliwości live streamingu może i z pewnością otworzy drzwi do sukcesu wielu przedsiębiorstwom, które odważą się wykorzystać w swoich działaniach te innowacyjne kierunki. 

___________________ 

Stały progres technologiczny pozwala docierać w zaskakujący sposób do potencjalnego nabywcy. Aby Digital Signage odniósł sukces w Twojej firmie potrzebne są trzy składowe: sprzęt, oprogramowanie i odpowiednio dopasowane treści. O dwa pierwsze punkty zadbamy za Ciebie!